• Français
    • English
  • Français 
    • Français
    • English
  • Login
View Document 
  •   Savoirs UdeS Home
  • Éducation
  • Éducation – Mémoires
  • View Document
  •   Savoirs UdeS Home
  • Éducation
  • Éducation – Mémoires
  • View Document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Savoirs UdeSDomains & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectors

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Étude du caractère développemental des opérations cognitives en compréhension en lecture avec des élèves de 3e et de 6e années du primaire et étude comparative de deux mesures d’évaluation

Thumbnail
View/Open
Reymond_Burdin_Nathalie_MA_1986.pdf (9.659Mb)
Publication date
1986
Author(s)
Reymond-Burdin, Nathalie
Show full document record
URI
http://hdl.handle.net/11143/7802
Collection
  • Éducation – Mémoires [826]

DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 


DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback