• Français
    • English
  • Français 
    • Français
    • English
  • Login
View Document 
  •   Savoirs UdeS Home
  • Éducation
  • Éducation – Essais
  • View Document
  •   Savoirs UdeS Home
  • Éducation
  • Éducation – Essais
  • View Document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Savoirs UdeSDomains & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectors

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Facteurs qui empêchent les élèves du 3e cycle du primaire à interagir en anglais pendant leur cours d'anglais, langue seconde.

Thumbnail
View/Open
Castillo_Losada_Ana_Carolina_MEd_2014.pdf (1.312Mb)
Publication date
2014
Author(s)
Castillo Losada, Ana Carolina
Subject
Enseignement
 
Anglais langue seconde
 
Enseignement primaire
Show full document record
Abstract
Le présent projet de recherche se centre sur les difficultés rencontrées, en tant qu'enseignante d'anglais langue seconde, à interagir exclusivement en anglais pendant les cours.
URI
http://hdl.handle.net/11143/7645
Collection
  • Éducation – Essais [669]

DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 


DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback