• Français
    • English
  • Français 
    • Français
    • English
  • Login
Search 
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • Search
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Savoirs UdeSDomains & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectors

My Account

Login

Discover

AuthorCoderre Porras, Stéphanie (1)Subject
Commerce de détail (1)
Crédibilité de la marque (1)
Marques privées (1)
Produits écologiques (1)
Stratégie de portefeuille de marques (1)
... View MorePublication date
2014 (1)
Types of documentMémoire (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeDiscipline
Marketing (1)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing documents 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

L'influence de la stratégie de portefeuille de marques d'un détaillant sur la crédibilité perçue, la qualité perçue et l'intention d'achat d'une marque privée écologique.

Coderre Porras, Stéphanie (Université de Sherbrooke, 2014)
Parmi l’ensemble des phénomènes ayant bouleversé le secteur du commerce de détail au cours des dernières années, le développement des marques privées et la conscientisation des consommateurs face aux problématiques ...

DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 


DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback