• Français
    • English
  • Français 
    • Français
    • English
  • Login
View Document 
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • View Document
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • View Document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Savoirs UdeSDomains & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectors

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Lancement d'une marque privée de vodka

Thumbnail
View/Open
Faucher_Jean_Claude_MA_1975.pdf (18.16Mb)
Publication date
1975
Author(s)
Faucher, Jean-Claude
Show full document record
Abstract
L'objectif principal de cette étude est de savoir si la Société des alcools du Québec doit entrer dans le marché de la vodka ou non. L'objectif secondaire, qui est d'ailleurs dépendant du premier, serait de voir quelles stratégies utiliser si on décide d'introduire une vodka S.A.Q.
URI
http://hdl.handle.net/11143/13254
Collection
  • École de gestion – Mémoires [458]

DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 


DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback