• Français
    • English
  • Français 
    • Français
    • English
  • Login
View Document 
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • View Document
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • View Document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Savoirs UdeSDomains & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectors

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La publicité comparative vs la publicité non-comparative : efficacité publicitaire similaire ou différente?

Thumbnail
View/Open
Morel_Francois_MA_1977.pdf (55.24Mb)
Publication date
1977
Author(s)
Morel, François
Show full document record
Abstract
La présente thèse se propose de vérifier empiriquement l'efficacité communicationnelle d'un message non-comparatif en relation avec un message comparatif à partir d'une expérimentation en laboratoire et dans des conditions d'application particulières.
URI
http://hdl.handle.net/11143/13031
Collection
  • École de gestion – Mémoires [418]

DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 


DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback