• Français
    • English
  • Français 
    • Français
    • English
  • Login
View Document 
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • View Document
  •   Savoirs UdeS Home
  • École de gestion
  • École de gestion – Mémoires
  • View Document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Savoirs UdeSDomains & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDirectors

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Inférence des traits de personnalité sur les critères évaluatifs: application à un produit socialement visible

Thumbnail
View/Open
Boulay_Claude_MA_1976.pdf (65.12Mb)
Publication date
1976
Author(s)
Boulay, Claude
Show full document record
Abstract
Le but de l’étude est donc d'essayer de vérifier la relation (traits personnalité -> critères évaluatifs -> achat produit) et voir si cette première relation peut expliquer la décision d'achat d'un consommateur.
URI
http://hdl.handle.net/11143/12633
Collection
  • École de gestion – Mémoires [419]

DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 


DSpace software [version 5.4 XMLUI], copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback